2015 m. sausio 10 d., šeštadienis

KONKURSAS!

Šiandien nutariau pakelbti konkursą Jonathano Straudo knygai "Samarkando amuletas" laimėti. Viskas ką reikia padaryti, norint ją laimėti-atsakyti į paprastą klausimą.
Ką Jums reiškia knygos ir jų skaitymas?
Atsakymų į šį klausimą lauksiu komentaruose iki sausio 17 dienos. Nepamirškite parašyti savo elektroninio pašto adreso, kad galėčiau susisiekti su laimėtoju.
 Sėkmės!

4 komentarai:

  1. Knygos ir skaitymas yra man tikrai svarbūs dalykai, nors pažiūrėjus į perskaitytų knygų sąrašą turbūt dažnas šoktų ginčytis. Tiesiog esu žmogus, kuris padaro sau "meškos paslaugą", prisirenka kalnus papildomų veiklų ir per jas nepalieka sau laiko skaitymui, net privalomos literatūros.
    Kai pradėjau ketverių skaityti, taip ir nenustoju, kiekvieną dieną stengiuos bent kažkiek kažko perskaityti, nebūtinai grožinės literatūros. Nevengiu ir įvairių žinynų ar šiaip mokslinių žurnalų, kadangi pastebiu tikrai didelę jų naudą sau moksle bei šiaip gyvenime. Tikslą skaityti kasdien užsibrėžiau ne tik, kad perskaityti norimas knygas, bet ir norėdama patobulinti savo rašymo įgūdžius, kadangi pati svajoju kada išleisti savo knygą, kurią dievintų milijonai žmonių. O ir per lietuvių kalbos ar literatūros pamokas tai padeda pažvelgti toliau nei vien į teoriją vadovėlyje.
    O galų gale, skaitymas man yra tiesiog hobis, malonus laisvalaikio praleidimo būdas. Vakar kaip tik pradėjau skaityti be galo įdomią ir puikią knygą, ji dar labiau motyvuoja YouTube ir televizorių iškeisti į skaitymą.. Be to, visai neseniai atradau vieną frazę, kuri apibūdina dar vieną knygų gėrį: "Skaitydamas knygas aš išgyvenau tūkstančius gyvenimų, miriau tūkstančius kartų."

    pragulbyte@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Knygos - daug puslapių, skaitymas - raidžių jungimas tarpusavyje. Garbės žodis, nieko geresnio pasakyti negaliu. Skaityti gera tik įdomias knygas, o įdomių knygų randu vos 1 - 2, ne daugiau iš penkiasdešimt sukrautų lentynose. O perfrazavus tavo klausimą, ką tau reiškia įdomi knyga ir jos skaitymas jau galiu atsakyti nuoširdžiai: Rankose esanti įdomi ir mano dėmesį prikaustanti knyga man reiškia daugiau už jau pusvalandį gurgiantį pilvą ir užgožia net norą eiti į tualetą. Tokie žmogiški poreikiai man tiesiog trukdo skaityti įdomią knygą ir aš geriau būnu alkana, nei atsitraukiu nuo knygos įdomiausioje siužeto vietoje.

    dalmantaite.dovile@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man knygos - tai nauji, neatrasti pasauliai, nuostabių istorijų kupini puslapiai, kiti gyvenimai. Net keista, kaip kažkas tokio apčiuopiamo kaip knygos lapai gali turėti savyje tiek neapčiuopiamumo... Tai atgaiva, išmintis, meilė, džiaugsmas, pabėgimas, išsilaisvinimas, skausmas, mokslas. Tai daugybė dalykų viename. Tad knygos man reiškia labai didelį stebuklą :) Jose gali tilpti tiek daug... Niekada nežinai, kuo dar neskaityta (o gal net ir skaityta) knyga tave gali nustebinti. Tai ir nuostabiausia.

    Apskritai, vien pagalvojus apie knygą, man kyla asociacijos su laisve, išsilaisvinimu :)

    nekornelija@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Įdomios, geros knygos man reiškia įdomų, gerą, nenuobodų (!) skaitymą. Nuo pirmos klasės esu perskaičiusi begalę nuostabių knygų. Retai pasitaikydavo prastesnės, galbūt dėl to iki šiol labai mėgstu pasinerti į kitokį pasaulį, variuoti tarp veikėjų. Skaitymas mane ramina, pamirštu problemas, prarandu laiko nuovoką. Gyvenu knygos laiku, jaučiuosi laiminga atversdama vis naują puslapį, bet kartu ir liūdna, žinodama, kad kūrinys vis tiek baigsis.

    Myliu įdomias knygas, jų kvapą ir jausmą, pradėjus skaityti.

    Simokiuke@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti